کرونانوشت

خطر ابتلا به کرونا، لطفا با ماسک وارد شوید!

کرونانوشت 2

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۶ ب.ظ

یک مکالمه کرونایی

 

یکی از همشهریانم گاهی‌اوقات تماس می‌گیرد و مشکلاتی را مطرح می‌کند که ما در رسانه‌ی خبری محلی‌مان منتشر کنیم. دیروز باز هم تماس گرفت.

همشهری: سلام
من: سلام در خدمتیم

همشهری: من الان در بیمارستان بوشهر هستم

من: خدا بد نده

همشهری: میگم تو بخش سی‌سی‌یو‌ ویژه کرونا فقط یه نفر هست.

من: فقط یه پرستار؟

همشهری: نه
من: فقط یه پزشک؟

همشهری: نه

من: پس چی؟

همشهری: فقط یه بیمار هست.

من: خب!

همشهری: چرا فقط یه بیمار هست؟

من در حالی که هم متعجبم و هم جلوی خنده‌ام را گرفته‌ام: مگه فقط یه بیمار بده؟

همشهری: چرا آمار الکی میدن و میگن اوضاع بده؟

من: مهم آمار نیست مهم سلامتی جامعه‌ست.

همشهری تاکید می‌کند: من خودم اینجا هستم و‌ فقط یه بیمار تو سی‌سی‌یو ویژه کرونا بستری هست.

من: شکر خدا

همشهری: حتما بنویس که فقط یک بیمار بستریه.

من: اینکه بیمار کرونایی داره کم می‌شه جای خوشحالیه.

همشهری: حالا کرونا داره میاد پایین؛ چرا تخم مرغ میره بالا؟ چرا!!

من: الو الو صدات نمیاد...

نظرات  (۳)

  • محمدعلی ‌‌
  • یادمه بوشهر، اوایل کرونا هم خیلی بعد از بقیه شهرا آلوده شد. اگه درست یادم باشه البته. آقا قضیه چیه؟ :)) پارتی دارین؟ :))

    + البته که آمار پایین کرونا، باعث خوشحالیه ^_^

    پاسخ:
    آره وضعیت سفید بود، بعد از همه شهرا میومدن این‌ور مسافرت میگفتن چون بوشهر گرمه وضعیتش سفیده :دی
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • مسأله این‌جاست که حتی یک نفر هم زیاده!

    پاسخ:
    دقیقا... یک نفر هم می‌تونه هزاران نفر رو درگیر کنه.

    همیشه و در هر موقعیتی هستند کسانی که توقع‌های عجیب و غریبی از ما داشته باشند. مثل این همشهری عزیز. 

     

    با خوندن این پست به روزی فکر کردم که آمار کشوری تک رقمی بشه و با چشم خودمون ببینیم این ویروس وحشتناک داره از بین میره. 

    پاسخ:
    امیدوارم زودتر ریشه‌کن بشه و همه به زندگی عادی‌مون برگردیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی